فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای یک باند آدم‌ربایی که فردی ۵۵ ساله را ربوده بودند در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ 23 May 2021

سرهنگ ستاد حسین بساطی اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان کاشان گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۵۵ ساله از سوی سه نفر با تهدید سلاح سرد و به وسیله یک سواری پراید ربوده شده است.

به گفته وی، با اقدام‌های تخصصی انجام شده مشخص شد این افراد در محور کاشان - نطنز در حال تردد هستند که با همکاری ماموران شهرستان نطنز خودروی آنان شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص سه آدم‌ربا که ۲ نفر از آنان مرد و یک نفر زن بود دستگیر شدند و انگیزه خود را نیز اختلاف با فرد ربوده شده اعلام کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت، ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و همه متهمان برای اقدام‌های قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار