مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امسال با وجود کمبود چهار و سه دهم مترمکعب برثانیه آب شرب در زمان اوج مصرف، هیچگونه جیره‌بندی آب در استان اصفهان نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ 18 May 2021

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان در نخستین نشست شورای مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: امسال با وجود کمبود چهار و سه دهم مترمکعب برثانیه آب شرب در زمان اوج مصرف، هیچگونه جیره‌بندی آب در استان اصفهان نخواهیم داشت.
هاشم امینی افزود:در نیمه اول سال به دلیل کمبود منابع آبی، احتمال دارد مردم با کاهش فشار آب روبرو شوند، اما جیره‌بندی آب نخواهیم داشت.
وی با بیان این که امسال هم مانند سال‌های گذشته آب آشامیدنی پایدار برای مشترکان تامین می‌شود، گفت: آب و فاضلاب استان اصفهان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند سامانه‌های تله متری و تله کنترل و همچنین پایش مداوم شبکه توزیع، سعی در توزیع عادلانه آب آشامیدنی بین مردم دارد.
هاشمی یکی از راه‌های افزایش آگاهی و ایجاد انگیزه برای صرفه‌جویی بین مردم را فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دانست و افزود: در این زمینه رسانه‌ها باید مردم را از مشکلاتی که در اثر مصرف بی‌رویه آب با آن روبرو می‌شوند، آگاه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار