سامانه رویدادهای شهر اصفهان در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور استاندار رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 17 May 2021

سامانه جدید اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان، سامانه‌ای برای اطلاع شهروندان از رویدادهای شهر اصفهان است. اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف شهری با قابلیت فیلتر و دسته‌بندی جهت دسترسی حوزه‌های مختلف درون و برون سازمانی، نمایش رویدادها بر پایه نقشه، امکان جستجوی رویدادها بر اساس موضوع، مکان، رده سنی و …، امکان ثبت رویدادهای بخش خصوصی، امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبان هر رویداد، امکان ثبت نظر مخاطبان درباره رویدادها، امکان دسته‌بندی مجموعه رویدادها بر اساس مناسبت‌های مختلف و امکان خروجی گیری از رویدادهای ثبت شده از ویژگی‌های این سامانه است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در جمع مدیران روابط عمومی استان، رئیس و اعضای انجمن روابط عمومی استان در این خصوص گفت: همیشه روابط عمومی‌ها به دنبال دسترسی سریع به مخاطب هستند و مخاطب نیز به دنبال رسیدن به موضوعات مورد علاقه خود است. این سامانه به نوعی طراحی شده که این فرآیند را تسهیل می‌کند.

ایمان حجتی ادامه داد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که هر سازمان و نهاد می‌تواند رویدادهای موردنظر خود را در آن ثبت کند. در این سامانه مشخص می‌کنید رویداد چه موضوعی دارد، مناسب چه رده سنی است و در کدام نقطه جغرافیایی شهر اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: ثبت دقیق اطلاعات باعث می‌شود رویدادها متناسب با دسته‌بندی‌ها و طبق علاقه‌مندی‌ها قابل‌مشاهده باشد و کمک خواهد کرد ارتباطات روند بهتری را میان مخاطب و روابط عمومی‌ها طی کند.

حجتی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها به‌ویژه در شرایط کرونایی عنوان کرد: در یک سال گذشته که با کرونا درگیر بوده‌ایم تمام فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی‌ها سربازان گمنامی برای سلامت مردم بوده‌اند، وضعیت کرونا فعالیت روابط عمومی‌ها را در همه سازمان‌ها و نهادها دچار چالش کرده و این در حالی است که روابط عمومی‌ها با استفاده از خلاقیت توانسته‌اند همچنان اثرگذار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار