به‌روزرسانی، تهیه و نصب پلاک‌های پستی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 16 May 2021

مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه، اداره پست استان و نظارت سازمان زیباسازی، کار برداشت، به‌روزرسانی و صحت‌سنجی پلاک‌های شهری، کدهای‌پستی و بانک‌های اطلاعاتی مرتبط در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آغاز شد.
سید حمید رضا ابطحی با اشاره به اجرای طرح ملی جی نف (GNAF) در اصفهان افزود: GNAF یک سامانه متمرکز نمایش اطلاعات موقعیت مکانی افراد شامل شهر و محله محل سکونت، پلاک و شماره واحد مسکونی و اطلاعات پیرامونی مثل معابر اطراف، انواع دسترسی‌ها، تعداد ساکنان ساختمان و میزان بهره‌مندی ساختمان از خدمات شهری مثل آب و برق است که با اجرای این طرح، همه مکان‌ها با یک کد شناخته می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه به‌روزرسانی و صحت‌سنجی پلاک‌های شهری و کد‌های پستی اصفهان را در دستور کار این سازمان قرار گرفته گفت: همزمان با آن، طرح تهیه و نصب پلاک‌های جدید پستی در منطقه ۸ آغاز شده و مراحل عملیاتی سازی آن در سایر مناطق در حال انجام است.
ابطحی با اشاره به مزایای استفاده از پلاک‌های جدید، افزود: بارکد‌های پستی (QR code) که حاوی اطلاعات کد‌های پستی واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری است دارای قابلیت به‌روزرسانی بوده و نیاز به تعویض فیزیکی پلاک نصب شده در صورت ایجاد تغییرات در عرصه و اعیان هر ملک نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار