استاد ریاضی دانشگاه اصفهان جایزه مریم میرزاخانی را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 14 May 2021

جایزه مریم میرزاخانی از سوی انجمن ریاضی ایران به دکتر ملیحه یوسف زاده- استاد آمار و ریاضی دانشگاه اصفهان اهدا شد.

بر اساس اعلام سایت انجمن ریاضی، این جایزه به افرادی که دارای شرایطی همچون داشتن مدرک دکتری در علوم ریاضی، دو مقاله علمی شاخص در پنج سال اخیر، تالیف کتاب، نظریه پردازی در قالب تالیف مقاله، رساله دکتری ارزشمند، افتخار علمی، کسب گرنت پژوهشی معتبر بین المللی، دبیر کمیته علمی همایش‌ها، سخنران مدعو در همایش‌های ریاضی، خدمات علمی مانند مشارکت در راه اندازی مراکز و موسسات علمی و پژوهشی و ... است، تعلق می‌گیرد که با بررسی این موارد جایزه به یک نفر اهدا می‌شود.

به همین مناسبت، دکتر ملیحه یوسف زاده - استاد دانشکده آمار و ریاضی دانشگاه اصفهان برای نخستین بار موفق به کسب جایزه مریم میرزاخانی در مراسم سومین گرامیداشت روز زنان در ریاضیات شد.

هوشنگ طالبی- رییس دانشگاه اصفهان در این خصوص، اظهار کرد: خبر مسرت بخش موفقیت دکتر یوسف زاده- استاد دانشکده آمار و ریاضی برای کسب اولین جایزه مریم میرزاخانی، نشان از توان بالای علمی ایشان و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان دارد.

وی ضمن تبریک روز زن در ریاضیات به همکاران زن در دانشکده ریاضی و آمار، کسب این موفقیت بزرگ را به دکتر یوسف زاده و به خصوص خانواده دانشکده آمار و ریاضی تبریک گفت و از خداوند تبارک و تعالی آرزوی توفیق روز افزون برای همه فرهیختگان علم و دانش را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار