تفاهمنامه همکاری بین شهرک علمی، تحقیقاتی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان با هدف افزایش حمایت‌ از شرکت‌های کشاورزی و منابع طبیعی استان منعقد شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ 19 April 2021

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز دوشنبه به نقل از رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: این تفاهمنامه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعامل دوجانبه و اجرای سیاست‌های کلی کشور در راه توسعه اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان فنی شرکت‌های دانش‌بنیان امضا شد.

جعفر قیصری گفت: گسترش فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی و تسهیل و تقویت اشاعه دانش و دستاوردهای شرکت‌های فناور در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌ زیست، از دیگر اهداف امضای این تفاهمنامه است.

وی حمایت از ایده‌های نو و فناورانه و ایجاد بستر معرفی و اجرایی شدن دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان منابع طبیعی و محیط‌زیست، استفاده بهینه از توانایی‌ علمی، فنی و پژوهشی دوطرف و همکاری در زمینه شناسایی و اولویت‌بندی چالش‌های بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌ زیست، برگزاری همایش‌ها، بازدیدها و رویدادهای علمی برای کارشناسان و بهره‌برداران بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست و ارائه خدمات متقابل آموزشی و پژوهشی را از دیگر موضوع‌های مهم تفاهمنامه یاد شده اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار