مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اعلام هشدار زرد گفت: طی پنج روز آینده با گذار امواج ناپایدار از استان در ساعت بعدازظهر رشد ابر و وزش بادهای شدید و در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی با رعد و برق دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 19 April 2021

هواشناسی سمنان با پیش‌بینی رگبار و تگرگ هشدار زرد اعلام کرد

 

به گزارش تابناک سمنان ایرج مصطفوی روز دوشنبه به ایرنا گفت: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش‌یابی، در ساعات بعد از ظهر بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و در برخی نقاط وزش باد با گرد و خاک همراه خواهد بود و دمای هوا از امروز تا چهارشنبه بین ۴ تا ۸ درجه افزایش نسبی دارد.

وی افزود: فعالیت امواج ناپایدار از نوع رگبار پراکنده و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ، و وزش باد شدید تا نسبتا شدید در برخی نقاط استان به ویژه نواحی شمالی در ساعات بعدازظهر و شب مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان ادامه داد: احتمال جاری شدن رواناب به دلیل رگباری بودن بارش‌ها و احتمال خسارات ناشی از باد نیز وجود دارد.

مصطفوی بیان کرد: لایروبی جوی‌ها و مسیل‌ها، خودداری از توقف در زیر درختان خشک و کهنسال و ساختمان‌های در حال ساخت و احتیاط هنگام تردد از محورهای استان توصیه می‌شود.

وی در ادامه گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر سمنان طی پنج روز آینده ۳۳ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود: همچنین پایین ترین دمای هوا در این مدت در استان مربوط به امشب در شهرهای رضوان و شهمیرزاد و بیشینه دمای هوا مربوط به گرمسار و آرادان در روز چهارشنبه خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار