مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ۴۳۹ هزار و ۲۰۸ اصفهانی بر اثر آسیب ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 19 April 2021

علی سلیمانی‌پور با اشاره به آمار سال ۹۹ پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی ۵۰ جسد با تشخیص علت مرگ گازگرفتگی در مراکز پزشکی قانونی اصفهان تشریح شده که از این تعداد جسد ۶ نفر زن و ۴۴ نفر مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶۶ نفر بر اثر سوختگی در استان اصفهان جان باخته‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ نفر زن و ۱۰۶ نفر مرد بوده‌اند.

وی همچنین به مرگ ۸۷ نفر شامل ۶۹ مرد و ۱۸ زن بر اثر غرق شدگی در استان اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۹ نفر در رودخانه، ۶ نفر در دریاچه مصنوعی و سد، ۲۴ نفر در استخر کشاورزی، ۲۰ نفر در کانال آب، یک نفر در دریاچه طبیعی، یک نفر در حوض و سه نفر در مکان نامعلوم غرق شده‌اند.

سلیمانی‌پور آمار فوتی‌های ناشی از برق گرفتگی در استان اصفهان را ۳۲ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر زن و ۲۸ نفر مرد بوده‌اند.

وی با اشاره به مراجعه ۳۹ هزار و ۲۰۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان نیز افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۲۰ نفر زن و ۲۵ هزار و و ۳۸۸ نفر مرد بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار