شهردار اصفهان گفت: انتظام بخشی و ایجاد نظم و آسایش و آرامش از جمله اهداف اجرای پروژه سامانه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر است.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ 18 April 2021

قدرت الله نوروزی روز یکشنبه در حاشیه هفتاد و ششمین برنامه از سلسله برنامه‌های «هر یکشنبه یک افتتاح» افزود: امروز شرایطی فراهم شده که گام‌ مهمی به سوی شهر هوشمند برداشته شده است.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم از شهر هوشمند سخن بگوییم و سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (AVL) و ارتقا سیستم پرداخت الکترونیک (AFC) نداشته و شرایط برای حمل و نقل مساعد نباشد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد حرکت بزرگ و اثربخش هستیم و اقدامات فراوانی صورت می‌گیرد اما کار اثربخش حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: مدیران شهری به راحتی می‌توانند بر رفت و آمد اتوبوس‌ها و کنترل ترافیک تسلط پیدا کنند.

نوروزی اظهار کرد: کار در حوزه نرم افزاری درک صحیح می‌خواهد از این رو هدف از اجرای این پروژه ایجاد آسایش و آرامش است.

دبیر ستاد شهر هوشمند شهرداری اصفهان گفت: یکی از اقدامات مدیریت شهری اصفهان در خصوص مدیریت یکپارچه سیستم اتوبوسرانی و پرداخت الکترونیک به صورت آنلاین(برخط) است.

مهدی بهروزی با بیان اینکه پروژه هوشمندسازی با مشارکت شرکت صنایع الکترواپتیک صایران و تامین سرمایه بانک سپه اجرا شد، تصریح کرد: این پروژه به روش BOT و با مبلغ ۹۰ میلیارد تومان انجام شد و نگهداری و پشتیبانی آن به مدت پنج سال است.

وی امکان برنامه ریزی خطوط و جابه جایی ناوگان از طریق مرکز کنترل، نظارت بر همه ناوگان اتوبوسرانی، مدیریت اتوبوس‌های فعال، تعمیرگاهی و توقف خطوط اتوبوسرانی به صورت آنلاین و برنامه ریزی تخصیص ناوگان در خطوط براساس نیاز و زمان تردد ناوگان را از جمله قابلیت‌های این پروژه برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار