استاندار اصفهان با اشاره به انگیزه الهی، شجاعت و روحیه بالای کارکنان ارتش، گفت: هدف الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر قوای مسلح جهان متمایز کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 18 April 2021

عباس رضایی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان افزود : نیروهای مسلح در لباس‌های مختلف ولی همه در نظام اسلامی به دنبال یک هدف مقدس و آن پاسداری از نظام مقدس و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند.
وی ادامه داد: در این روز بزرگ که یادگار امام خمینی (ره) است از زحمات ارتش در ابعاد مختلف به عنوان نماینده دولت تشکر می‌کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه اقتدار و برتری یک ارتش تنها به تعداد تجهیزات و تسلیحات آن نیست، تصریح کرد: ایمان، هدف والا و مقدس، انگیزه دفاع و رزم، شجاعت، اتحاد و انسجام، مردمی بودن، بصیرت، روحیه ایثار و فداکاری، خلاقیت، ابتکار، ارزش‌های انسانی، خستگی‌ناپذیری و احساس مسوولیت از جمله دیگر مولفه‌هایی است که برای برتری یک ارتش لازم است.
وی به انسجام درونی ارتش و اتحاد آن با سایر نیروهای مسلح اشاره کرد و تصریح کرد: اتحاد، همدلی و همزبانی ارتش و سایر نیروهای مسلح به ویژه هماهنگی و همراهی ارتش و سپاه در بخش‌های مختلف بسیار منحصر به فرد در نظام اسلامی است.
رضایی اظهار کرد:هدف مقدس ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران، تصاحب زمین و استعمار ملت‌ها که امروز در نظام‌های استکباری دیده می‌شود نیست بلکه هدف آن الهی و حرکت در مسیر دفاع و تحقق ارزش‌هاست.
وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همواره در کنار مردم بوده و هستند، خاطر نشان کرد: امروز تجلی این همراهی در بخش‌های مختلف اجتماعی از جمله مدیریت بیماری کرونا، امدادرسانی در سیل و زلزله، مروم‌یاری در عرصه‌های امدادی و پزشکی مشهود است.
استاندار اصفهان ابراز کرد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با احساس مسوولیت و توانایی لازم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همواره برای خدمت به مردم اعلام‌آمادگی داشته و در این مسیر منشاء خدمت بزرگ و ارزشمندی شده‌اند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر داشتن نیروهای مسلح و ارتشی خدوم، ولایتمدار، با بصیرت و جهت‌گیری صحیح و آماده افتخار مردم ماست.
وی با اشاره به رونمایی پی‌درپی تجهیزات نظامی گفت: روحیه عالی در نیروی انسانی و افزایش تجهیزات که بخش‌هایی از آن در رسانه‌ها مطرح می‌شود، ناشی از اراده الهی کارکنان ارتش و نیروهای مسلح است.
رضایی خاطر نشان کرد: امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری  ارتش را به حصاری مستحکم در مقابل توطئه های دشمنان تبدیل کرده است.
وی با اشاره به استمرار دشمنی استکبار گفت: ماهیت انقلاب اسلامی موجب شده است تا هر روز در حال نبرد با دشمن باشیم که امروز نمود آن در نبرد اقتصادی مشهود است و لذا در ارتقای آمادگی‌ها نباید به شرایط فعلی راضی بود و باید به صورت مداوم آن را تقویت کرد.
وی با اشاره به خستگی ناپذیری ارتش گفت: این ویژگی نشان از توان معنوی و مادی آگاهی ارتش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار