در پی زلزله امروز شهرستان گناوه؛
تابناک- مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر گفت: به دنبال وقوع زلزله درشهرستان گناوه، تاکنون هیچ‌گونه حادثه و یا انفجاری برای شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی در استان‌های بوشهر به‌ وجود نیامده و جریان گاز بدون هیچ مشکلی برقرار است.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، ابراهیم عباسی اظهارداشت: به دنبال وقوع زلزله درشهرستان گناوه، تاکنون هیچ‌گونه حادثه و یا انفجاری برای شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی در استان‌های بوشهر به‌ وجود نیامده و جریان گاز بدون هیچ مشکلی برقرار است.

وی افزود: همکاران ما پس از وقوع زلزله در حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه اقدام‌های لازم را به عمل آورند.

 عباسی در خصوص خسارات وارده به شبکه گاز مناطق زلزله زده استان گفت: در زلزله اخیر، خوشبختانه شبکه گازرسانی و همچنین تجهیزات مستقر در ایستگاه های TBS و CGS شهرستان های دیلم، گناوه و دشتستان مقاومت خوبی از خود نشان داد و آسیبی به این بخش مهم از تاسیسات گازرسانی وارد نشده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهرافزود: بلافاصله بعد از وقوع زلزله جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان به ریاست مدیر عامل شرکت تشکیل و موارد بررسی شدند.

وی افزود: با دستور رییس کمیته بحران شرکت گاز استان جهت بررسی شبکه های گازرسانی و تاسیسات ،تعداد پنج گروه نشت یابی به محل اعزام شدند تا به برسی دقیق پرداخته و نتیجه را در اسرع وقت گزارش نمایند.

عباسی در پایان افزود:خسارت های احتمالی به تاسیسات و شبکه های گازرسانی در دست بررسی می باشند و از عموم مشترکین درخواست داشتند ضمن حفظ خونسردی و رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه مشکل مربوط به گاز،فورا” مراتب را از طریق شماره تلفن امداد گاز۱۹۴ به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار