معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری
تابلو‌های گالری شهری به اسماء الهی و مسابقه بهار در بهار اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 17 April 2021

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، تمام تابلو‌های شهری به طرح‌هایی با محوریت اسماء الهی اختصاص یافته و متناسب با نام و صفت باری تعالی، اشعاری از شاعران فارسی زبان از گذشته تاکنون نیز در پیام طرح‌ها نوشته شده است.
مرتضی رشیدی با اشاره به فضاسازی شهری به اسماء خداوند، افزود: با توجه به فرارسیدن ماه بهار قرآن و همزمانی آن با فصل بهار، مسابقه‌ای با عنوان «بهار در بهار» برنامه‌ریزی شده که شهروندان می‌توانند با مشاهده طرح‌های نصب شده در شهر و همچنین بارگذاری شده در شبکه‌های اجتماعی، با مراجعه به صفحه اینستاگرام isfahanfarhang هر شب در این مسابقه شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه تا پایان ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱ برگزار می‌شود گفت: هر شب یکی از اسماء خداوند و اشعار به نمایش گذاشته می‌شود که شهروندان با انتخاب مصراع دوم و تکمیل بیت در مسابقه شرکت می‌کنند و هر شب به یک نفر به قید قرعه جایزه نقدی به ارزش پنج میلیون ریال اهداء خواهد شد.
گالری تبلیغات شهری با بیش از ۳۰۰ تابلو شهری به‌عنوان یک ظرفیت تبلیغاتی متناسب با موضوعات روز جامعه طراحی شده که مورد استقبال و توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار