مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان امضا شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ 12 April 2021

مرتضی نصوحی در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جهاد کشاورزی استان و رونمایی از پوستر جذب شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: شهرداری اصفهان، مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فراخوان جذب ایده و حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان را ارائه کرده که فرصت مناسبی برای مشارکت صاحبان ایده‌های نوآورانه، فناورانه و دانش آموختگان دانشگاهی است.

وی ادامه داد: امروزه موضوع مدیریت تکنولوژی پیشرفته در شهرها مطرح است، زیرا معتقدیم باید متناسب با رشد شتابان تکنولوژی به منظور کاهش هزینه‌های اداره شهر و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از آن در اداره شهر استفاده کرد.

مدیر پژوهش خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه سازمان‌های مختلف باید منابع خود را با هم تلفیق کنند تا اقدامات بهتری بشود، تصریح کرد: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان از مجموعه‌های توانمند و دارای امکانات مطلوب است که با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی تجربه راه اندازی مرکز رشد کشاورزی را دارد؛ امروزه با جمع گسترده‌ای از جوانان در رشته‌های مختلف تحصیلی مواجه هستیم که اگر فضای کاری خوبی برای آنها فراهم شود قادر خواهند بود کارهای تیمی خوبی انجام دهند و ضمن ایجاد امیدواری و احساس مثبت بودن در خود و خانواده، بخشی از نیازهای جامعه را برطرف سازند.

نصوحی با بیان اینکه جهاد کشاورزی مرکز رشد و امکانات را برای جذب و پذیرش مجموعه‌های دانش بنیان فعال در زمینه‌های مختلف برای رفع بخشی از نیازهای شهرداری در اختیار دارد، افزود: از سوی دیگر شرکت‌های دانش بنیان باید بخشی از اقدامات را به کاربست اصلی خود برسانند، همچنین شهرداری می‌تواند نیازهای اصلی خود در حوزه خدمات شهری را با همکاری و تعامل شرکت‌های دانش بنیان برطرف کند که از جمله آنها می‌توان به حوزه مدیریت پسماند، بازیافت، جمع آوری هوشمند پسماندها، تفکیک پسماندها، ارتقای کیفیت کود تولیدی، آبیاری هوشمند فضاهای سبز شهری، استفاده از گونه‌های مقاوم به شرایط کم آبی و بام سبز اشاره کرد.

وی ادامه داد: در بخش تولید محصولات سلامت محور در سازمان میادین و بازارهای کوثر با امضای تفاهم نامه امروز می‌توان نتایج خوبی حاصل کرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جهاد کشاورزی سر منشأ اقدامات و تحولات خوب و بهره‌مندی از نتایج فعالیت شرکت‌های دانش بنیان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار