پلیس خواستار شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پلیس با ایجاد و راه‌اندازی مسیرهای دوچرخه‌سواری در کلانشهر اصفهان مخالف نیست بلکه خواهان اصلاح و ایمن‌سازی برخی از نقاط آن است.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 11 April 2021

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: پلیس راهور اصفهان از توسعه سریع و با قدرت مسیرهای ایمن دوچرخه سواری در کلانشهر اصفهان استقبال می کند زیرا نیاز مبرمی به آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از مسیرهای دوچرخه سواری جدید در کلانشهر اصفهان با نواقص و مشکلاتی همراه بود، اظهار داشت: پلیس راهور اصفهان با ارسال نامه‌ای به شهرداری خواهان رفع این اِشکال‌ها و ایمن سازی هرچه بیشتر آنها شد که در این جهت اقداماتی انجام شده و در حال اجراست.

به گفته وی، برخی از این مسیرها مانند خیابان توحید نیاز به اصلاح دارد، تعدادی از مسیرها در تقاطع رها می شود درحالیکه باید پیوسته باشد و برخی مسیرها کم عرض بوده یا تعدادی دیگر به قدری عریض است که باعث ایجاد ترافیک در خیابان می‌شود که این نقاط نیاز به رسیدگی دارد تا مسیرهای موجود به طور پیوسته ایمن و استاندارد شوند.

محمدی با اشاره به ترافیک خیابان‌های اصفهان بویژه در هسته مرکزی شهر تاکید کرد: اگر موتورسواران و رانندگان خودروهای تک سرنشین از دوچرخه استفاده کنند علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر برای آنها از ترافیک و آلودگی این کلانشهر کاسته می‌شود.

وی به راه اندازی پلیس راهور دوچرخه سوار در هسته مرکزی اصفهان نیز اشاره و اضافه کرد: این کار با هدف فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر برای تشویق مردم به دوچرخه سواری و همچنین خدمات رسانی بهتر به مردم انجام شد.

رییس پلیس راهور اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر حدود ۲۰ پلیس راهور دوچرخه سوار در این کلانشهر فعال هستند، ادامه داد: در صدد افزایش تعداد آنها هستیم.

وی همچنین تصریح کرد با موتورسواران و رانندگان که وسیله‌های نقلیه خود را در مسیرهای دوچرخه سواری اصفهان پارک می کنند، برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار