مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت‌های پالایش نفت خصوصی کشور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 11 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت های پالایشی خصوصی کشور به سرپرستی پالایشگاه تهران با همکاری این آستان انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت کشور با رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی و انس با قرآن کریم با رعایت کلیه دستورالعملهای بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

این گزارش می افزاید: این مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت مجازی از طریق ارتباط تلفنی و اینترنتی با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و به سرپرستی روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

این دوره از مسابقات در مرحله اول با رقابت بالغ بر یک هزار نفر از خانواده بزرگ صنعت پالایش نفت کشور در هفت گروه مجزا از فرزندان مقطع پیش دبستانی تا دانشگاهی و همسران و کارکنان تلاشگر پالایشگاههای نفت خصوصی کشور در رشته های حفظ- قرائت- ترتیل -اذان- نهج البلاغه و تفسیر در دو گروه آقایان و بانوان به مناسبت یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شروع شد.

براساس این گزارش، مرحله نهایی آن با رقابت یکصد نفر از رتبه های اول رشته های مختلف پالایشگاههای خصوصی نفت کشور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برپا شد.

در این گزارش آمده است: دو گروه داوری متشکل از ۱۰ نفر از استادان مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و دیگر داوران برجسته کشور، کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار