در این مسیر رییس جمهوری می خواهیم که فرمانده باشد، تا با فراخوان سربازان جوانش این بار اقتصاد تحمیلی را همانند جنگ تحمیلی طوری به جبهه ی اقتدار و افتخار تبدیل کند که دشمن همچون جبهه ی نظامی به جبهه ی اقتصاد هم توان و جرات ورود نداشته باشد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 06 April 2021

نویسنده: حیدر حجتی نیا

هر گاه سخن از انقلاب اسلامی به میان می آید، تاریخ نگاشته هایی پدیدار می شوند که بیان آنها زمانی می خواهد به طول این تاریخ با شکوه.

همزمان با آغاز انقلاب اسلامی که همچون خاری شد در چشمان نظام های سلطه جهان، این کشور و ملت عزیز شاهد تحمیل جنگ، ترور و تحریم شد.
اتفاقات وفشارهای ناجوانمردانه که روح هر انسان و جامعه ای را آزرده می سازد.

جوامع بین المللی در حالی فشارها را وارد ساختند که گویی با صفات شهامت، شهادت و وفاداری این ملت آشنا نبوده اند!

جهان به چشم دید در حالیکه جنگ ۸ ساله بسیاری از زیرساخت های حیاتی کشور و ملت را تحت تاثیر قرار داده بود، اما مردم ایران اسلامی به رسم وفاداری از سفرهای خود می کاست تا نانی بیافزاید به آذوقه سربازاران خط مقدم.

علیرغم اینک جنگ ویرانه هایی عمیقی در زمینهای‌عمرانی، اجتماعی ، اقتصادی وامور بین الملل برای ما برجای گذاشت، امادرچهل سال گذشته با وجود تحریم های فلج کننده گام به گام برای بازسازی قدم های موثری برداشته شد ولکن آنچه امروز بیش از هر موضوعی نیاز به توجه دارد اقتصاد و معیشت است، موضوعی بسیار مهم که تا به حال در سطح کلان به طور تخصصی مورد توجه قرارنگرفته است.

ساماندهی این اقتصاد نابسامان، یا یک یا قمر بنی هاشمی می خواهد همانند عملیات کربلای یک و یا یک یا زهرایی می خواهد همانند عملیات کربلای پنج تا با ورود جوانان سرزمین مان اینبار در میدان بزرگ اقتصاد شاهد شکوه و اقتدار باشیم.

در این مسیر رییس جمهوری می خواهیم که فرمانده باشد، تا با فراخوان سربازان جوانش این بار اقتصاد تحمیلی را همانند جنگ تحمیلی طوری به جبهه ی اقتدار و افتخار تبدیل کند که دشمن همچون جبهه ی نظامی به جبهه ی اقتصاد هم توان و جرات ورود نداشته باشد.

اینک که روشن ترین نیاز ملت ساماندهی این اوضاع نابسامان اقتصادی است
نیازمندیک اتحاد هستیم ازنوع اتحاد در دفاع مقدس، اتحادی جانانه برای انتخاب یک اقتصاددان تا با حضور یک فرمانده ی اقتصادی پس از چهل سال برای اولین مرتبه شاهد مدیریت اقتصادی باتکیه بر جوانان و با محوریت مردم باشیم.

امروز که اقتصاد و معیشت حرف اول و آخر این ملت عزیز است، در این میدانِ مدعیان ریاست جمهوری تنها یک نور است که در افق‌ایران خودنمایی می کندوآن اقتصاددانی بنام دکتر محسن رضایی‌ است
این مبارز زجر کشیده قبل ازانقلاب که به فرمان امام درسن ۲۷سالگی به فرماندهی کل سپاه منصوب گردیدو به شهادت رهبر معظم انقلاب و فرماندهان عالیرتبه نظامی مقتدرانه به بهترین شکل ممکن سپاه وجنگ را مدیریت نمود
محسن رضایی پس از شانزده سال فرماندهی در سپاه با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.

آقا محسن که به گفته فرماندهان جنگ از هوش بسیار بالایی در فرماندهی جنگ برخوردار بود با یک آینده نگری هوشمندانه احتمال اعمال تحریم های سخت را علیه ایران پیش بینی کرد و به همین دلیل با اعتقاد به اینکه در اینچنین وضعیتی یک اقتصاددان می تواند کشور را نجات دهد، به رشته اقتصاد ورود کرد و این رشته را تا مقطع دکتری ادامه داد، رضایی امروز درزمینه های نظامی، امنیتی ، سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی واجرایی یک نیروی پخته وصاحب نظر می باشد.
لذا اینک که یک ملت یک صدا زمزمه های اقتصادی بر زبان دارد، نام دکتر محسن رضایی نیز به نماد اتحادی دوباره در گوشه گوشه ی ایران ما بر زبان ها جاریست.
تا با بازگشت فرمانده ورزیده وصاحب نظربا سربازان جوانش کشور عزیزمان به سوی رشد اقتصاد و معیشت گام های اساسی وبزرگ را بردارد.


#ورود انقلاب اسلامی به فصل فرماندهی اقتصادی
#آقا محسن
#شوق اقتصادی پای صندوق ۱۴۰۰
#اتحاد ملی
#اتحاد اقتصادی
#کشور به یک اقتصاددان نیاز دارد.
#کشور به دکتر محسن رضایی نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار