ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان از برگزاری رژه نیروی‌های ارتش در ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش در اصفهان به صورت خودرویی و موتوری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 06 April 2021

 امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز با بیان اینکه تقدیر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کار بسیار سختی است، اظهار داشت: امنیت کشور را مدیون این رشادت‌ها هستیم و باید به خوبی قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش همواره همراه و پشتیبان مردم بوده است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان شعار امسال روز ارتش را «ارتش فدای ملت» اعلام کرد و ادامه داد: به همین مناسبت از ۲۰ فروردین تا سوم اردیبهشت به مدت دو هفته ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام بر اساس دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود، ابراز داشت: چنانچه ممکن باشد همه برنامه‌ها به صورت منظم اجرایی خواهد شد.

امیر آذرافروز در ادامه با بیان اینکه برگزاری رژه روز ارتش در اصفهان نیز به صورت مسیرپیمایی و با خودرو و موتورسیکلت انجام می‌شود، ابراز داشت: این مراسم به صورت محدود و در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تجدید میثاق با شهدا و گل افشانی گلزار شهدای اصفهان را از جمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: برگزاری بزرگداشت شهید سپهبد قرنی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار