نماینده فسا در مجلس یازدهم با اشاره به بررسی موانع موجود در نظام بانکی در حوزه تولید، ادامه داد: از آنجا که منابع بانکی لازمه راه اندازی و بقا واحدهای تولیدی است، مقرر شد کمیسیون با رایزنی با سایر کمیسیون‌ها اصلاحاتی در حوزه نظام بانکی انجام دهند.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 05 April 2021
به گزارش تابناک فارس: حجت اله فیروزی گفت: در نخستین جلسه کمیسیون صنایع و معادن در سال 1400، راهکارهای تحقق شعار سال یعنی « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون مباحث مورد نظر خود را مطرح کردند.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت شناخت موانع پیش روی تولید و راهکارهایی که موجب پشتیبانی از تولید می‌شود تاکید شد، به مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان اشاره کرد و افزود: از آنجا که قانونگذاری پروسه زمان بری دارد و در برخی موارد بخشی از قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود، برای زمان محدودی است، مانند مباحث طرح شده درباره فولاد و خودرو پیشنهاد شد، موضوعاتی که منحصر به موضوعات خاص می‌شود، در قالب اصل 85 قانون اساسی مورد بررسی قرار گیرد.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: مقرر شد به منظور تحقق شعار سال، نظارت‌های کمیسیون صنایع و معادن در قالب بازدیدهای میدانی افزایش یابد تا موانع پیش روی تولید به درستی مشخص شود.
 
 
برچسب ها: خودرو ، مجلس ، صنایع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار