رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری با توجه به نامناسب بودن ابن استان به لحاظ شرایط کرونایی تا حد امکان به صورت غیرحضوری به ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 03 April 2021

حیدر قاسمی افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات روستاها از طریق روش‌های غیرحضوری مانند اپلیکیشن‌های موبایلی و دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تاکید ما به داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها این است که با مدارک لازم به مراکز ثبت نام مراجعه کنند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: در استان اصفهان تعداد ۱۱۰ شهر و ۹۱۷ روستا واجد برگزاری انتخابات شورا هستند.

وی اضافه کرد: در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر پنج نفر، شهرهای ۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر هفت نفر، دویست هزار تا ۵۰۰ هزار نفر ۹ نفر و ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نفر ۱۱ نفر و تا ۲ میلیون ۱۳ نفر  عضو شورا هستند.

قاسمی گفت: تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر استان اصفهان در دوره ششم سه هزار و ۶۴۶ نفر بود که نسبت به دوره پنجم که حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند کاهش قابل توجهی داشتیم اما نسبت به دوره چهارم حدود سه درصد افزایش داشتیم.

وی اظهار داشت: فرآیند انتخابات در مرحله اول که مربوط به ثبت نام داوطلبان شوراهای شهرها بود در مهلت قانونی به پایان رسید و اکنون فرآیند قانونی را در مرحله رسیدگی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی طی می‌کند و تا یک هفته آینده جمع‌بندی به هیات‌های نظارت شهرستان ارائه می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در مرحله دوم که ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری است از روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار