تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست تراکتور تبریز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و صدرنشینی لیگ برتر کشور را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 18 March 2021

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با ۲ گل میهمان خود را شکست داد و هم‌امتیاز با پرسپولیس و بدلیل تفاضل گل بهتر، جای این تیم را در رده‌بندی گرفت و سال ۹۹ را با صدرنشینی لیگ برتر به پایان رساند.

سپاهان که در این دیدار از احسان حاج صفی که پیش از این در تراکتور توپ می‌زد، بهره می‌بُرد، بازی را بصورت هجومی آغاز کرد و توانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف بوجود آورد و در دقیقه ۱۸ روی ارسال احسان حاج صفی و ضربه سر سجاد شهباززاده به گل رسید.

در شرایطی که بازی با همین تک گل رو به اتمام بود، در دقیقه ۸۰ یاسین سلیمانی بازیکن ۱۸ ساله و تعویضی سپاهان، گل دوم تیمش را روی شوتی زیبا وارد دروازه اخباری کرد تا سند بُرد سپاهان در این بازی را امضا کند.

این در حالی بود که تراکتور در دقیقه ۷۰ بخاطر خطای امید نورافکن روی سامان نریمان‌جهان صاحب ضربه پنالتی شد، اما پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان ضربه پیمان بابایی را بخوبی مهار کرد.

در پایان بازی نیز بدلیل درگیری در کنار زمین، رسول خطیبی سرمربی تراکتور از زمین اخراج شد.

در این دیدار برای سپاهان پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا خلعتبری، محمد محبی، سجاد شهباززاده با هدایت محرم نویدکیا بازی کردند.

در تیم تراکتور نیز محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ابوالفضل رزاق پور، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، محمد قادری، اشکان دژاگه و محمد عباس‌زاده با سرمربیگری رسول خطبیی به میدان رفتند.

با این نتیجه، تیم سپاهان ۳۷ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رسید و تیم تحت هدایت رسول خطیبی هم با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار