تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز پنجشنبه با نتیجه ۲ بریک توانست شهرداری بم را شکست دهد.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ 11 March 2021

از هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان ،دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری بم امروز در ورزشگاه صفائیه اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه ۲ بر یک میمهان خود را شکست دهد و روانه خانه کند.

در این دیدار تیم سپاهان هجومی کار را آغاز کرد و توانست تاکتیک تیمی بهتری را نسبت به حریف  خود درزمین پیاده کند و در دقیقه ۳۰ بازی توسط ثنا صادقی به گل نخست خود دست یابد.

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بم که برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند توانستند در دقیقه ۴۲ بازی  صاحب یک ضربه پنالتی شوند که زهرا سربالی این ضربه را تبدیل به گل کرد و بازی مساوی شد.

تیم سپاهان که در خانه بازی می کرد برای پیروزی بر حملات خود افزود و توانست در دقیقه ۷۳ توسط هاجر دباغی به گل برسد و در نهایت بازی با پیروزی سپاهان به پایان برسد.

در این دیدار مونا احمدی بازیکن شهرداری بم  دقیقه ۶۷ توسط داور اخراج شد و این تیم ۱۰ نفره بازی به بازی ادامه داد.

هفته ششم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار می شود و قهرمان این رقابت ها مشخص می شود.

در این رقابت ها سپاهان با هفت امتیاز در رده سوم ، شهرداری سیرجان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول و شهرداری بم با ۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان این تیم در مقابل شهرداری بم به خوبی تاکتیک های فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و پیروز میدان شدند.

 رضوان رضایی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم شهرداری بم اظهار داشت: هر ۲ تیم دیدار خوبی را برگزار کردند و هر آن چرا که از بازیکنان خواستیم در زمین بازی پیاده کردند.

وی پیروزی مقابل تیم بم را دشوار توصیف و اضافه کرد : در این دیدار به نتیجه دلخواه خود رسیدیم و تیم حریف نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست گل بزند.

رضوانی گفت: در این دیدار نشان دادیم که می توانیم شهرداری بم را شکست دهیم و به این مهم دست یافتیم که مسرت بخش بوده است.

وی  تصریح کرد : داور یک پنالتی نیز به سود تیم ما نگرفت ولی سایر تصمیمات داور خوب بود و کارشناسان مرتبط در این مورد باید اظهار کنند.

مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: در بازی امروز با سپاهان قضاوت نادرست داور شکست تیم ما را رقم زده است.

معصومه مولایی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان افزود: همچنین نبود مرضیه جعفری سرمربی تیم در دیدار امروز به ضرر ما شد تا  نتوانستیم پیروز میدان شویم.

وی اظهارداشت: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید توجه و بررسی کنند چون داور به ضرر ما قضاوت کرد زیرا اگر ۱۰ نفره نمی شدیم برنده بازی بودیم.

مولایی  با بیان اینکه این بازی می توانست نتیجه ای دیگر داشته باشد،  افزود: بازیکنانم می‌توانستند در این دیدار پیروز شوند اما قضاوت داوری روی نتیجه بازی تاثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: در مرحله گروهی و در این دور اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بود که معتقدم فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار