مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان از تزریق واکسن کرونا به ۲ هزار کادر مراکز بهداشت از شنبه خبر داد و گفت: آن دسته از افرادی که به طور مستقیم اقدام به نمونه‌گیری از حلق و بینی می‌کنند واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 04 March 2021

رضا فدایی با اشاره به فرایند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار داشت: از 21 بهمن که به طور همزمان در کشور پروسه تزریق واکسن کرونا آغاز شده 4هزار و 100 نفر از کادر درمان بخش‌های کرونای بیمارستان‌های استان اصفهان واکسینه شده‌اند.

وی افزود: از هفته آینده آن دسته از افرادی که در مراکز بهداشت به طور مستقیم با بیماران مشکوک یا قطعی کرونا برای انجام تست سر و کار دارند و اقدام به نمونه گرفتن از حلق و بینی مراجعان می‌کنند و بالغ بر 2 هزار نفر هستند واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان با بیان اینکه می‌خواهیم در مجموع  به تزریق نزدیک 7 هزار دوز واکسن برسیم، گفت: ادامه کار منوط به دریافت واکسن جدید به همراه دستورات خاص محموله از وزارت بهداشت است.

وی ادامه داد: تاکنون واکسن روسی برای کادر درمان بخش‌های کرونا مورد استفاده قرار گرفته و اینکه محموله بعدی واکسن مربوط به کدام کشور خواهد بود، اطلاعی در دست ما نیست و اطلاع رسانی خواهد شد.

فدایی تصریح کرد: کارکنان درمانی بیمارستان‌های استان اصفهان بیش از 20 هزار نفر هستند و در صورت وصول واکسن کافی امکان تزریق به تمامی آنها تا قبل از عید وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار