معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور سرآمد بوده‌ایم، گفت: در این زمینه 80 هزار پروژه عمرانی فعال در بقاع متبرکه استان در دست انجام است.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 03 March 2021

امیرحسین اسماعیلی پور در دیدار با حجت‌الاسلام شوزب شیری مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف با بیان اینکه طی دو سال گذشته در بحث سرمایه‌گذاری به دلیل تغییر نگرش در سازمان در بحث تولید دام، تولید محصولات کشاورزی و انرژی خورشیدی ورود کردیم و دستاوردهای خوبی را داشتیم، اظهار داشت: در 12 بقعه متبرکه این پروژه‌ها اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال نیروگاه‌های خورشیدی با ظرفیت 300 کیلوات بهره‌برداری شده است، افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی در هفت امامزاده دیگر شهرستان در حال اجرایی شدن است و استعلامات و اقدامات زیرساختی آن در دستور کار است و ظرفیت این تولید 500 کیلووات خواهد بود و تا خرداد سال آینده 800 کیلووات برق را وارد مدار خواهیم کرد.
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه تولید دام و کشاورزی سه پروژه اجرایی داریم، ادامه داد: در امامزاده آقاعلی عباس تولید 800 راس راداریم، در کوهپایه نیز زمین حدود 12 هکتاری تولید دام در حد کم، شتر مرغ، ماهی سردآبی و پسته را فعال کرده‌ایم.
وی گفت: از محل تبدیل به احسن‌های استان در 70 هکتار زمین در اردستان نیز برای اجرای پروژه‌های کشاورزی و دامپروری را در دستور کار داریم که سازمان اوقاف قول داده تا قبل از پایان سال جاری مجوز این پروژه صادر شده است.
اسماعیلی‌پور با بیان اینکه زمین 50 هزار متری در کاشان تبدیل به باغ ویلا شده است، ادامه داد: همچنین در شهر اصفهان نیز زمین 50 هزار متری به کارگاه تغییر کاربری یافته که ارزش و آورده این دو پروژه 60 میلیارد تومان ارزش افزوده داشته است.
وی با بیان اینکه صدور پنج جایگاه سوخت در استان اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: تاکنون یک مورد نیز بهره برداری شده است.
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان احیای هشت کاروانسرا در استان اصفهان در دستور کار است، ابراز داشت: تاکنون شش مورد بهره برداری شده و دو مورد در کاشان و اردستان با ارسال مجوز سازمان اوقاف آغاز به کار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور سرآمد بوده‌ایم، اضافه کرد: در این زمینه 80 هزار پروژه عمرانی فعال در بقاع متبرکه استان در دست انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار