سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با سایت‌ها، خانه‌های استیجاری، کمپ‌ها و مدارس که قصد پذیرش مسافر را دارند برخورد جدی صورت می‌گیرد و اجازه پذیرش مسافر را نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 03 March 2021

حجت الله غلامی افزود: پذیرش مسافران نوروزی در شرایط آبی و زرداستان در هتل‌ها و مراکزی که تاییدیه بهداشت و درمان را اخذ کردند صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: براساس گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان وضعیت استان نسبت به هفته گذشته بدتر و به تعداد شهرستان‌ها با وضعیت زرد اضافه و تعداد شهرستان‌های آبی کم شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه شهرضا از جمله شهرستان‌های با وضعیت نارنجی است، بیان کرد: وضعیت کنونی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق اجرایی نمی‌شود.

وی ادامه داد: بدترین شدن وضعیت شهرستان‌های استان برای ایام نوروز زنگ خطر بدی است.

غلامی گفت: استان‌های شمالی و جنوبی کشور وضعیت خوبی ندارند از این رو از مردم استان اصفهان درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها خودداری کنند.

وی اظهار داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت قاطع پیگیری و با همکاری بهداشت و درمان و بسیج طی ۲ هفته آینده به صورت ضربتی در سطح استان اجرا شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی که غربالگری، رصد و رهگیری بیماران است بتوانیم شیوع بیماری را در سطح استان کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها و رعایت طرح جامع هوشمند در دستور کار است، افزود: طرح شهید سلیمانی طرحیست که نظارت، بازرسی، غربالگری، رهگیری و رصد بیماران را برعهده دارد و همه در راستای ایجاد محدودیت و جلوگیری از شیوع بیماری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار