مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان ۶۰ میلیون ریال وام کرونا از طریق سامانه «کارا» به رانندگان واجد شرایط، ۵۰۰ میلیون ریال وام نوسازی تاکسی با اقساط ۴۸ ماهه و ۲۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 01 March 2021

هادی منوچهری افزود: برای تأمین رفاه حال بیشتر رانندگان تاکسی بیش از هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و رب توزیع شده و کمک‌های معیشتی به رانندگان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی گفت: وام خرید کالا به ارزش ۳۰ میلیون ریال و امکان خرید اقساطی لوازم یدکی خودرو برای تاکسیرانان تا سقف ۵۰ میلیون ریال فراهم شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان، اقدامات رفاهی را جزء عملکرد‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان دانست و افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ۱۵ هزار حلقه لاستیک، هفت هزارو ۵۰۰ روکش صندلی بین رانندگان به صورت رایگان توزیع کرده است.
هادی منوچهری گفت: از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه پیشگیری از کرونا، توزیع رایگان هفت هزار و ۵۰۰ کاور جداکننده، ۳۵ هزار عدد ماسک، ۲۵ هزار دستکش و ۲۰ هزار بروشور اطلاع رسانی کرونا بین رانندگان است.
وی هزار و ۷۹۴ تاکسی خطی، پنج هزار و ۹۰ تاکسی گردشی، هشت هزار و ۷۰۰ سرویس مدرسه، ۷۵۰ تاکسی بی سیم فرودگاه، ترمینال و راه آهن را در شهر اصفهان فعال دانست و افزود: مالکیت خودرو‌های سواری تاکسی در اختیار اشخاص است و تفاوت سازمان بادیگر حوزه‌های حمل و نقلی در همین بخش است که سازمان تاکسیرانی را با هزاران مالک روبرو می‌کند، با وجود این هدف ما ارائه خدمت بهتر به شهروندان خواهد بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تعداد مبتلایان رانندگان تاکسی به کرونا در ناوگان تاکسیرانی اصفهان بسیار پایین است که مهم‌ترین دلایل آن توزیع به موقع اقلام محافظتی، کاور‌های جدا کننده و اطلاع رسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار