به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)
از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار واحد تولیدی در کشور به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) احیا شده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 01 March 2021

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مراسم احیا و آغاز به ‌کار مجدد یک واحد تولید کنسرو ماهی در کاشان گفت: در این مدت ۸۰ واحد متوسط صنعتی نیز احیا و به چرخه تولید بازگردانده شده است.
امیرحسین مدنی افزود: با احیای این تعداد واحد تولیدی خرد، کوچک و متوسط، برای ۴۱ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی با تاکید بر احیای واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به سرمایه‌گذاری و مشارکت اقتصادی با ۱۳۰ واحد صنعتی اقدام شد که ۸۰ واحد از این تعداد قبلاً تعطیل بودندو پس از احیا به چرخه تولید بازگشتند.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: حجم کل سرمایه‌گذاری برای احیای این تعداد واحد تولیدی و صنعتی خرد، کوچک و متوسط هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان است که از این میزان سهم ۳۰ درصدی بنیاد برکت ۴۹۱ میلیارد تومان و ۷۰ درصد باقی‌مانده معادل هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان از طریق مشارکت‌های مردمی و آورده بخش خصوصی تامین شده است.
مدنی با اشاره به آغاز به‌کار مجدد کارخانه تولید کنسرو ماهی به عنوان یکی از این واحد‌های احیا شده، گفت: این کارخانه با حجم سرمایه‌گذاری بیست میلیارد تومان احیا و به چرخه تولید بازگشته است.
وی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار قوطی کنسرو را در سال دارد و برای ۲۵ نفر اشتغال‌ایجاد کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این کارخانه فعالیت خود را در سال ۹۷ آغاز به کار کرده بود، اما فقط پس از چند روز، به طور کامل فعالیت آن متوقف شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار