همتی گفت: متاسفانه ۱۲ مورد بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در فارس شناسایی شده که ابتلای چهار مورد آنها به قطعیت رسیده است و ورود کرونای انگلیسی به کشور و استان را باید جدی گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 01 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرسول همتی»، امروز (دوشنبه 11 اسفند) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 178 هزار و 768 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در شبانه روز گذشته، هفت بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 255 نفر رسانده است.

همتی اعلام کرد: از 532 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 97 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 170 هزار و 588 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: متاسفانه 12 مورد بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در فارس شناسایی شده که ابتلای چهار مورد آنها به قطعیت رسیده است و ورود کرونای انگلیسی به کشور و استان را باید جدی گرفت و با توجه به آغاز موج چهارم بیماری، مردم باید پروتکل های بهداشتی را با دقت و حساسیت بیشتری رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار