با حضور استاندار در شهرستان سمیرم ۱۰ طرح عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و کارگاه سرتینگ و بسته بندی سیب درختی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 27 February 2021
سردخانه ۲۰ هزار تنی و بزرگترین کارگاه سرتینگ و بسته بندی سیب درختی با سرمایه گذاری هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید.
ساختمان شهرداری شهر بیده، افتتاح سی تی اسکن و اکسیژن ساز و مخزن ذخیره آب بیمارستان سیدالشهدا، مدرسه دو کلاسه خیرساز روستای ده بزرگ و سالن ورزشی فرهنگ شهر سمیرم از جمله طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.
عباس رضایی همچنین از روستا‌های بخش پادنای علیا و روستا‌های خسارت دیده در زلزله چند روز اخیرگفت: بر اساس ارزیابی بنیاد مسکن، ۵۷۲ واحد مسکونی در روستا‌های بخش پادنا علیا خسارت دیده است.
وی افزود: از این تعداد ۳۵۵ واحد تعمیر و مقاوم سازی و ۲۱۲ واحد احداثی هستند که با پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به زودی کار احداث و تعمیرات آن آغاز می‌شود.
استاندار گفت: تخریب و خاکبرداری واحد‌های مسکونی احداثی آغاز شده و تا تیر ۱۴۰۰ کار بازسازی و احداث منازل مسکونی به پایان می‌رسد.
رضایی افزود: بنابر مصوبه هیات دولت، به روستا‌های خسارت دیده در بخش پادنا علیا به واحد‌های احداثی در روستا ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره و ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض و واحده‌های خسارت دیده شهری ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار