در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پستی به شهروندان در اسفند ماه ۱۳۹۹ و فرودین ماه ۱۴۰۰ و همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در انجام فرآیندهای پستی به لحاظ افزایش ترافیک مرسولات در روزهای پایانی سال‌ و جلوگیری از ازدحام مردم، ساعت ارایه خدمات در ادارات مرکزی شهرستان ها و نواحی پستی افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 27 February 2021

مدیر کل پست استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای تکریم مشتریان و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و جلوگیری از ازدحام مردم در مراکز پستی نواحی هفتگانه پستی شهرستان اصفهان از روز یکشنبه دهم تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روزهای کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می کند.  

حمید باقری گفت: ارایه خدمات قبول پستی در ناحیه پستی نشاط همانند گذشته تا ساعت ۲۰ و ناحیه پستی فیض نیز تا ساعت ۱۸ است.

وی درباره ارایه خدمات در شهرستان‌های استان، افزود: باجه مرکزی قبول تمام ادارات پست شهرستان ها از روز شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۶ تا پایان اسفند ۹۹ یکسره تا ساعت ۱۶ در روزهای کاری دارای شیفت عصرگاهی بوده و خدمات پستی را به شهروندان ارائه می کنند.

مدیر کل پست استان اصفهان درباره ارایه خدمت قبول مرسولات پستی در روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه، گفت: نواحی پستی فیض و نشاط در روز بیست و یکم اسفند ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۳ دارای شیفت قبول مرسولات هستند.

وی همچنین در خصوص ارایه خدمت در تعطیلات نوروز، افزود: باجه های قبول نواحی پستی فیض و نشاط در روزهای دوم، سوم، چهارم، نهم و دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و باجه مرکزی تمام ادارات پست شهرستان های تابعه در روزهای مندرج از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ دارای شیفت قبول مرسولات هستند.

باقری افزود: تمام واحدهای پستی موظفند در صورت حضور مشتری در باجه‌های قبول، بدون توجه به ساعات یاد شده تا آخرین مشتری را پذیرش و حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت شیفت را با هماهنگی این اداره کل افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار