رئیس دفتر رئیس جمهور
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بهره‌برداری از پروژه بهشت آباد نیازمند همدلی مسئولان سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان است چرا که این پروژه مسئله امنیتی دارد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 26 February 2021

حمود واعظی با بیان اینکه در زمینه حل بحران آب در استان اصفهان با توجه به پیگیری مسئولان این استان هر ماه یک جلسه در هیئت دولت برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمام سعی خود را در زمینه حفظ سرمایه همدلی و وحدت موجود در استان اصفهان به کار خواهیم گرفت و همه سعی خود خواهیم کرد تا مردم قربانی اختلافات نشوند.

واعظی تصریح کرد: در بخش آب شرب این استان ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی اختصاص داده‌ایم که در این زمینه با مشکلی رو به رو نشویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه برای تأمین آب بخش صنعت استان اصفهان انتقال آب از خلیج فارس را در دستور کار داریم، تصریح کرد: عملیات لوله‌گذاری این پروژه طی چند روز آینده با دستور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

وی بهره برداری از پروژه بهشت آباد را در صورت هماهنگی بیشتر بین سه استان چهار محال و بختیاری، خوزستان و اصفهان امکان پذیر دانست و گفت: این پروژه درگیر مسائل امنیتی است و باید این مسائل برطرف شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار