امام جمعه اصفهان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تمام تحریم ها یک جا باید برداشته شود، چرا که آمریکایی ها و غربی ها ثابت کردند با وجودی که ایران به تعهداتش عمل می کند آنان به تعهد خود عمل نمی کنند.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 26 February 2021

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در مصلای این شهر گفت: کادر پزشکی و پرستاری کشورمان در مقابله، کنترل و درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ عملکرد بهتری در مقایسه با بسیاری کشورهای مدعی جهان داشتند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  افزود: این قشر فداکار در یک سال اخیر و همزمان با شیوع ویروس کرونا با فعالیت خوب خود خیلی زحمت کشیدند و شمار قابل توجهی از هموطنان با فعالیت آنان از مرگ نجات یافتند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به برخی انتقادها درباره اجازه ندادن برای ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور گفت: دستور جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی به ایران از سوی رهبر معظم انقلاب فرمایش مردانه و بزرگی بود و نشان داد که ما نباید به آن کشورها اطمینان داشته باشیم و منتقدان از همین فرمایش آقا، داغ بر دل دارند.

امام جمعه اصفهان افزود: جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی به ایران سبب زدن ضربه محکم به آنان شد و حتی بازار آنها را به زمین زد زیرا آنها به‌رغم اینکه نمی‌توانستند نیاز خودشان را تولید کنند قصد صدور واکسن به دیگر کشورها از جمله ایران داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: باید از وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر سعید نمکی تشکر کرد زیرا او مانند پدری دلسوز نگران حتی یک ابتلا و یک مرگ و میر در کشور بوده است و این دغدغه و تلاش او و زیر مجموعه وزارت خانه همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم نیازمندان را در یابند تصریح کرد: به عید نوروز نزدیک می شویم و پسندیده است که شهروندان با محوریت مساجد به یاری نیازمندان، فقرا و به ویژه فرزندان آنان بشتابند.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: این کمک باید به شکل آبرومندانه برای نیازمندان انجام گیرد و لازم است که ائمه جمعه و ائمه جماعات این نکات را به طور دائم به مخاطبان برسانند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تشکیل جلسه مجلس خبرگان رهبری افزود: این اجلاس که همواره به صورت سه روز برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت نیم روزه برگزار شد اما محتوای خوبی داشت و جلسات مرتبط و انتخابات هیات رییسه در آن انجام شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این اجلاس بر وحدت مردم و همچنین هماهنگی و همکاری دولت و مجلس تاکید کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مسوولان سازمان بین‌المللی انرژی اتمی باید از راه دور بر فعالیت‌های هسته ای کشورمان نظارت کنند و اینکه بخواهند به صورت حضوری در همه جا حاضر شوند ممنوع شده است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: بدقولی از سوی آنان در سال‌های گذشته رقم خورد و به ما نشان داد که نمی‌توان به آمریکا و کشورهای غربی اعتماد داشت با وجودی که ما بر تعهدات خود پایبند بودیم اما آنها با افزایش تحریم ها بدعهدی خود را نشان دادند.

وی اظهار داشت: بر اساس فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب  تا تحریم‌ها به صورت کامل برداشته و پول‌ها عودت داده نشود هیچ مذاکره‌ای انجام نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار