فعالان اقتصادی استان اصفهان مشکلات خود را با رییس دفتر رئیس جمهوری در میان گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 25 February 2021
مشکلات بانکی از جمله تخصیص تسهیلات و معضلات موضوعاتی بودند که فعالان اقتصادی مطرح کردند و رفع این موارد را خواستار شدند تا راه برای رونق تولید در استان باز شود.

استاندار اصفهان هم در این نشست با اشاره به اینکه  این استان ۷۲ شهرک صنعتی دارد و در این زمینه رتبه نخست کشور است گفت: ۴۵ درصد فولاد و ۵۵  درصد مصنوعات طلای کشور در این استان تولید می شود و همچنین  این استان ۱۲ درصد سهم بنگاه های اقتصادی و نیروی کار کشور را دارد .

عباس رضایی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی تدوین  برنامه جامع صادراتی کشور را پیشنهاد داد و  افزود: به استان ها  در خصوص موضوعات مربوط به تنظیم بازار،  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید،مسائل ارزی به  فعالان اقتصادی تفویض اختیار  داده  شود.


ایرج موفق رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در این مراسم از ۲۵ صادر کننده نمونه  استانی ،۶ نمونه ملی و ۲۰ نمونه قابل تقدیر و یک نمونه ممتاز در بخش‌های خدمات، تولید و بازرگانی قدردانی شد.

محمود واعظی رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نخسین روز سفر دو روزه خود با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار کرد.
وی فردا ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلستان شهدای استان طرح‌های زیرساختی ارتباطات سیار و ثابت شرکت مخابرات استان را افتتاح می‌کند.
افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان (تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران از دیگر برنامه‌های سفر محمود واعظی به استان اصفهان است.
آخرین برنامه سفر رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شرکت در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور مسئولان استانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار