رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز:
تابناک: رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، زنگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان نطنز نواخته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ 25 January 2015

به گزارش تابناک علی‌اکبر باباخانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: چندین برنامه برای گرامی‌داشت دهه فجر در نطنز برنامه‌ریزی شده که مهم‌ترین آن‌ها، افتتاح ساختمان دبیرستان دخترانه سمیه نطنز به شمار می‌رود که با هزینه‌ای 15 میلیارد ریالی از محل تخریب و نوسازی مدارس این هزینه تامین شده است.

وی پیرامون دیگر برنامه‌ها افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت 9:33 دقیقه روز 12 بهمن، همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در تمامی مدارس و جشنواره سرودهای انقلابی دانش آموزان برخی از این برنامه‌ها است.

رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: برخی دیگر از برنامه‌های این دهه، برپائی جشنواره تئاتر انقلاب با هنرنمائی دانش آموزان، نشست بصیرت افزائی با حضور کارمندان آموزش و پرورش نطنز و دانش آموزان، برپائی محفل انس با قرآن، جلسه هم اندیشی شوراهای دانش آموزی و غیره مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی پیرامون ضرورت گرامی‌داشت دهه فجر و انتقال آن به نسل چهارم انقلاب بیان کرد: باید با برنامه‌های اصولی در راستای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم که انقلاب را ندیده‌اند بکوشیم.

باباخانی تصریح کرد: دانش آموزان باید با رویدادهای انقلاب آشنا شوند و با توجه به گذشت 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نسل جدید باید نسبت به این رخداد عظیم آگاهی کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: احیای هویت دینی، انقلابی و ملی دانش آموزان، تربیت و پرورش جوانان، هماهنگی بین نهادهای شخصیت ساز مانند خانواده، رسانه‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت و دانش آموزان از پارامترهای مهمی است که باید در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: برنامه‌های دهه فجر یک فرصت برای ایجاد وحدت در عرصه سیاسی است و می‌تواند مظهر حماسه سیاسی و سبب وحدت بیش از پیش جامعه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار