با حضور فعالانی از 11 استان در اصفهان
بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف با حضور فعالانی از سراسر کشور در اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 21 February 2021
در این نمایشگاه ۱۵۱ شرکت و موسسه فعال حوزه فرش از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، قم، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، فارس و گلستان در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی محصولات خود را عرضه کرده اند.
تولیدکنندگان، فروشندگان، طراحان و نقاشان فرش دستباف در کنار فعالان حوزه رنگرزی و ریسندگی و تولید کرک و پشم  محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.
برگزاری جلسه کمیته فرش دستباف اصفهان با رویکرد توسعه صادرات، بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های صادراتی استان اصفهان در نمایشگاه اکسپو دوبی، برندسازی و افزایش فروش فرش دستباف با تکیه بر ابزار‌های نوین، نشست تخصصی کاربرد هنر در ارتباطات و نشست هم‌اندیشی مشترک صادرکنندگان فرش دستباف و صنایع دستی که نقش تاثیرگذاری در تبیین نقشه راه حوزه فرش دستباف اصفهان و سراسر کشور از جمله رویداد‌های این نمایشگاه است.
علاقه‌مندان برای بازدید از بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی از ساعت ۱۰  صبح تا ۱۹ عصر روز‌های سوم تا هشتم اسفندماه ۱۳۹۹ به محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.
یک مترمربع برگزاری نمایشگاه ۵.۷ روز اشتغالزایی دارد
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران گفت: هر مترمربع برگزاری نمایشگاه ۵.۷ روز اشتغالزایی دارد از این رو تعطیلی نمایشگاه‌ها خسارات فراوانی را برجای می‌گذارد.
حسن زمانی با بیان اینکه با شروع کار نمایشگاه‌ها حدود ۲۰۰ رسته کاری فعال می‌شود، اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ هزار نفر غیرمستقیم در صنعت نمایشگاهی فعالیت دارند.

افزایش کمی و کیفی نمایشگاه فرش دستباف اصفهان 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: تمام چرخه تولید، صادرات، فروش، طراحان، نقاشان، رنگرزی‌ها و بافندگان در بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان حضور دارند.

علی یارمحمدیان ادامه داد: هنرمندان استانی و کشوری از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه فرش دستباف نسبت به سال گذشته افزایش کمی و کیفی دارد و ۱۵۱ شرکت و تولیدی در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع حضور دارند و امیدواریم این نمایشگاه به رونق اقتصادی در صنعت فرش کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار