تعامل مشترک دانشگاه با فعالان اقتصادی استان
با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی و دانشگاه صنعتی اصفهان، زمینه ارتباط نزدیک‌تر فعالان بنگاه‌های اقتصادی با دانشگاهیان در زمینه شناسایی و عارضه یابی مشکلات موجود در صنعت فراهم شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸ 20 February 2021

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در این تفاهم نامه علاوه بر تعامل کاربردی دانشگاه با اعضای اتاق بازرگانی، همکاری‌های فنی استادان و دانشجویان دانشگاه در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت و خدمات استان افزایش می‌یابد.
سید مهدی ابطحی، کمک به ایجاد ساز و کار لازم برای ارائه پیشنهاد‌ها و راه حل‌های ممکن برای رفع مشکلات و بهبود شاخص‌های محیط کسب و کار را از دیگر اهداف این تفاهم نامه مشترک دانست و افزود: با تحقق گام‌های اجرایی این تفاهم نامه، طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز فعالان اقتصادی با مشارکت پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان اجرا و گام مهمی در هدفمند سازی و کاربردی کردن رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشگاه متناسب با نیاز‌های پژوهشی و فناوری اتاق بازرگانی برداشته خواهد شد.
وی از آموزش افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی به منظور مجهز شدن صنعت به دانش روز در دانشگاه صنعتی اصفهان و از طرفی آموزش و توانمند سازی دانشجویان متناسب با نیازمندی‌های فعالان اقتصادی خبر داد و افزود: با این تفاهم نامه سعی می‌شود زمینه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه در بنگاه‌های اقتصادی اتاق بازرگانی فراهم شود.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با استقرار بخشی از مراکز پژوهشی دانشگاه در صنایع و بازدید‌های منظم از بنگاه‌های اقتصادی، آشنایی نزدیک و ملموس با مشکلات و نیاز‌های آن‌ها فراهم می‌شود و دانشگاه تا حل مشکلات به طور خاص نقش راهبری خواهد داشت.
این تفاهم نامه با شرح همکاری‌های مختلف در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، خدمات مشترک آزمایشگاهی - کارگاهی و مشاوره‌های علمی و تجاری و پیش بینی شده نماینده دانشگاه یک روز در هفته و به صورت منظم در اتاق بازرگانی اصفهان به منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرایی کردن مفاد این تفاهم نامه حضور یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار