وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار موردنیاز برای ادامه کار و تکمیل احداث جاده سمیرم - یاسوج در بودجه سال آینده تامین خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 20 February 2021

محمد اسلامی اظهار داشت: مشکلات اعتباری و اجتماعی برای ادامه کار محور چهارخطه سمیرم - یاسوج وجود داشت که بزودی مرتفع خواهد شد.

به گفته وی بخشی از این مشکلات به دلیل معارضان اجتماعی در مسیر اجرای این جاده بین استانی است و بخش مهم دیگر تامین ریالی این طرح ملی است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در قسمت‌هایی از مسیر کنونی گردنه برفگیر و سخت گذر وجود دارد، تصریح کرد: حذف این گردنه در ادامه اجرای طرح قطعی است و تونل‌هایی در بخش‌هایی که مربوط به استان اصفهان است ایجاد می‌شوند.

اسلامی قرارداد با پیمانکار در مرحله اول اجرای طرح را ۱۰۴ میلیارد تومان اعلام  و اضافه کرد : این موارد به سال ۹۷ یعنی زمان آغاز عملیات احداث چهارخطه کردن جاده مربوط است و طبیعی است که با نوسان ریالی و ارزی موجود این مبالغ بیشتر شده‌اند.

وی جاده سمیرم - یاسوج را محور راهبردی از شمال به مرکز و از مرکز به جنوب کشور و خلیج فارس برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار لازم از محل بودجه عمرانی و مشارکتی شرایط ادامه کار به منظور تکمیل ساخت این پروژه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار