در مراسم پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط مطرح شد:
در مراسم پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط که روز پنج‌شنبه ۳۰ بهمن ماه در دفتر مرکزی این شرکت واقع در اصفهان برگزار شد مدیرعامل مستربلیط خبر داد: تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group
کد خبر: ۹۴۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 20 February 2021

در این مراسم که داستان یک تغییر نامگذاری شده بود و با حضور همکاران این مجموعه و تنی چند از مدیران سایر کسب و کارهای نوین و سرمایه گذاران اصفهانی برگزار شد حمیدرضا اشجع، بنیانگذار و مدیرعامل مستربلیط از مسیر و چالش‌هایی که این مجموعه برای رسیدن به جایگاه فعلی به عنوان یک مجموعه کسب و کار فعال گردشگری دیجیتال طی کرده است، اهداف و چشم‌اندازهای MrBilit Group گفت.
به گفته اشجع، هدف اصلی MrBilit Group این است که با تسهیل سفر کردن، مسافرت را برای همه آدم ها راحت و کم هزینه کند تا آدم های بیشتری سفر کنند و با بهتر شدن آدم ها به وسیله فرصت هایی که در سفر کردن وجود دارد، دنیا جای بهتری شود.
وی افزود: در حال حاضر با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین توانسته‌ایم به فعال ترین مجموعه گردشگری ایران تبدیل شویم.
بنیانگذار مستربلیط همچنین در مورد نامگذاری جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط گفت: داستان یک تغییر به عنوان شعار جشن پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط انتخاب شد، زیرا تغییرات بزرگی در مستربلیط در حال وقوع است و در سال جدید با تمرکز روی این تغییرات به سوی هدف پیش می‌رویم.
در ادامه مرتضی یراقی فرد، مدیر پایرتس که یکی از فعال ترین استارت‌آپ استودیوهای ایران و تنها استارت آپ استودیوی تخصصی گردشگری است مبحث نوآوری و تاثیر بزرگ این اتفاق در سازمان‌ها را مطرح کرد و گفت: ضرورت دارد که مجموعه‌ها مطابق با نیاز جامعه توجه ویژه ‌ای به نوآوری داشته باشند.
مدیر استارت‌آپ استودیوی پایرتس افزود: در حال حاضر فرایند نوآوری و توسعه در پایرتس به تولد چند استارت‌آپ فعال در حوزه گردشگری منجر شده است که رادار ۳۶۱، پوآرو، ایرانگرد، دی بوکینگ و... برخی از آنها هستند. وی در خاتمه از علاقمندان به همکاری با پایرتس برای حضور در این استارت‌آپ استودیو دعوت کرد.
در بخش دیگری از این مراسم متین شیرازی نژاد کارشناس ارشد منابع انسانی مستربلیط نیز از نتیجه تغییرات کوچک در ایجاد موفقیت‌های بزرگ گفت و با اشاره به شعار مراسم پنجمین سالگرد تاسیس مستربلیط گفت: در سال جدید شاهد اعمال تغییراتی در مستربلیط خواهیم بود که نتیجه آن موفقیت‌های بزرگ برای این مجموعه خواهد بود.
در خاتمه مراسم، آیین تغییر نام هلدینگ عتیق گشت به MrBilit Group برگزار شد. عتیق گشت که سابقه‌ فعالیت آن به ۱۲ سال می‌رسد حالا با نام MrBilit Group شناخته می‌شود که آژانس مسافرتی عتیق گشت، مستربلیط و استارت‌آپ استودیوی پایرتس از زیرمجموعه‌های آن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار