مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق وبسایت سازمان پارک‌ها امکان‌پذیر است گفت: شهروندان اصفهانی برای ثبت نام به نشانی اینترنتی park.isfahan.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر مبا شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 18 February 2021

فروغ مرتضایی‌نژاد با اشاره به اجرای هفتمین سال متوالی طرح ثبت نام الکترونیکی توزیع نهال افزود: نوع نهال‌های انتخابی بر اساس درخواست‌های مردمی هنگام توزیع نهال در سال‌های گذشته، از نهال‌های مثمر انتخاب شده و تعداد نهال‌ها برای توزیع نیز بر اساس جمعیت هر منطقه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: توزیع نهال از ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل‌های مشخص شده در فرم‌های ثبت‌نام در سایت (با ارائه کد ملی و کد رهگیری) انجام می‌شود.
مرتضایی نژاد با بیان اینکه نهال‌های درخواستی در هر ثبت نام برای هر شهروند دو اصله است، افزود: تعیین محل دریافت نهال بر اساس منطقه است و شهروندان پس از انتخاب دقیق منطقه محل زندگی خود نام محل دریافت را مشاهده خواهند کرد.
وی گفت: شهروندان برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه گل‌ها و گیاهان مختلف همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ با شماره ۳۶۲۶۰۰۳۳ (کلینیک گیاه‌پزشکی سازمان پارک‌ها و فضای سبز) تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار