امام جمعه اصفهان
امام جمعه اصفهان با محکوم کردن توهین به رییس جمهوری در مراسم سالگرد انقلاب اسلامی گفت: پرداختن به برخی موضوعات به صلاح نیست و نباید اجازه دهید مسائل حاشیه‌ای اصل وحدت را زیر سووال ببرد و دشمن را شادکند.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 18 February 2021

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: ما مساله اخیر پیش آمده در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان را محکوم می‌کنیم اما ادامه دادن این موضوع را به صلاح استان اصفهان نمی‌دانیم.

وی با تاکید به این نکته که دشمن برای انتخابات آینده ایران نقشه‌ها طرح کرده است،تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مردم را به وسیله خودشان به جان هم بیاندازد و از هر ظرفیت مردم نهاد و مردمی استفاده کند.

وی ادامه داد: البته معتقد هستیم در هر اقدامی که دشمن تاکنون برای در هم شکستن وحدت بین مردم ایران انجام داده شکست خورده و همه بر علیه خود تمام شده است اما قصد این را دارد تا با تحریم و فشار آوردن به مردم ثمره انقلاب را ازبین ببرد.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نمی دارد و این دشمنی چه توسط دولت جمهوری خواه و دموکرات هر دو یکی است.

عده‌ای موتور سیکلت‌سوار همزمان با سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب در اصفهان به رییس جمهوری توهین کردند و در پی این رفتار مراجع قضایی از پیگرد قانونی این افراد خبر دادند.

رییس دفتر رییس جمهوری نیز امروز  از شناسایی عوامل توهین به رییس جمهوری خبر داد و از دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و استاندار اصفهان بابت برخورد با عاملان این حادثه قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار