استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: تغییر وضعیت رنگ کرونایی در شهرستان‌های نطنز و اردستان زنگ خطر موج چهارم این بیماری را در استان به صدا در آورده و این هشدار جدی است ورود واکسن به معنای پایان کرونا نیست.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 13 February 2021

عباس رضایی افزود:تبدیل وضعیت‌ها زنگ هشداری برای ورود به موج چهارم است و ضروری است کماکان دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله کاهش تجمعات، کاهش ترددها، رعایت فاصله‌گذاری، رعایت نظافت شخصی را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار اصفهان تاکید کرد: یک سال اخیر از شروع بیماری کرونا تاکنون داروهای متعددی مطرح شده است ولی هیچکدام نتیجه بخشی قطعی نداشته است ؛گر چه واکسن خریداری شده است و برخی شرکت‌های واکسن‌ساز داخلی نیز در این زمینه اقدامات خوبی داشته‌اند ولی باید توجه داشت که میزان ایمن‌سازی، میزان‌پایداری آن و برخی مسائل مرتبط با واکسن هنوز به خوبی مشخص نیست و لذا باید این نگرش در جامعه تاکید شود که کرونا تمام نشده است و تمهیدات زندگی با کرونا را رعایت کنیم و گرنه با موج چهارم کرونا مواجه خواهیم شد.
رضایی ادامه داد: واکسن به اصفهان وارد شده و با اولویت کادر بهداشت به‌ویژه افرادی که در مراقبت‌های ویژه فعال هستند واکسیناسیون آغاز شده است.
وی با بیان اینکه سلامت از هر مساله دیگری مهم‌تر است، ادامه داد: کادر درمان امروز با جدیت پیگیر است و از سوی دیگر دولت نیز در تامین واکسن اقدامات خوبی انجام داده است ولی برون رفت از وضعیت کرونایی و کاهش اثرات آن نیازمند هماهنگی و همدلی آحاد جامعه است.
وی با اشاره به ورود برخی پروازهای خارجی به اصفهان تاکید کرد: غربالگری و قرنطینه مسافران بر اساس قوانین و تاکیدات ستاد ملی کرونا با قاطعیت و جدیت دنبال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار