معاون استاندار اصفهان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از اقشار مردم و افراد توانمند دارای شرایط لازم برای ثبت نام خواست تا با حضور خود در انتخابات ۱۴۰۰ این رویداد سیاسی را به صحنه مشارکت و بهره مندی از حقوق اجتماعی تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 13 February 2021

حیدر قاسمی روز شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان در سالن اجتماعات استانداری افزود: با توجه به اهمیت نهاد انتخابات و دموکراسی و مردم سالاری دینی و حقوق مردم بر انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان، نخستین مرحله ثبت نام داواطلبان شورای اسلامی شهرها در بیستم اسفند آغاز می شود.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه مبارک  فجر تصریح کرد: امسال به واسطه شرایط کرونایی، برگزاری مراسم‌ با خلاقیت و نوآوری مواجه شد که از جمله آن راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن که به خوبی و با مشارکت مردم برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن هویت ملی ماست و این تحول به عنوان سرآغاز و مطلق درخشانی در تاریخ این کشور است و باید به نیکی امام (ره) و شهدا را یاد کنیم و راه ایشان را ادامه دهیم.

معاون استاندار اصفهان در خصوص حواشی بوجود آمده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: بروز این اتفاق از سر جهل و نادانی بود که مقداری صحنه زیبای حضور مردم را در ۲۲ بهمن آسیب زد و حتی دستاویزی برای برخی از رسانه های بیگانه شده است.

وی در بخش دیگری با تاکید بر توجه دادن رسانه‌ها به ضرورت تبیین شرایط و توصیه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: گاهی برخی مسائل زیاده گویی نیست چون ضروریات زندگی روزمره مردم ‌است و باید هر شکل ممکن به جامعه منتقل شود تا کاهش اثرات منفی را به دنبال داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد : امسال برنامه‌های دهه فجر به خوبی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها پوشش رسانه‌ای داده شد، هرچند انتظار بود برخی رسانه‌ها در این مسائل ورود بیشتری داشتند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان ‌اینکه طرح‌ها و اعتبارات خوبی از نظر کمی و کیفی در دهه فجر افتتاح شد، اظهارکرد: ۲ هزار و ۵۴۶ طرح در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی با اعتباری بالغ بر  ۴۵ هزار میلیارد ریال افتتاح شد که از این تعداد ۷۹ پروژه بالای ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده بود.
وی بیان کرد : اگر چه امسال به دلیل شرایط کرونایی و تحریم وضعیت اعتبارات وضعیت خوبی نبود ولی در مجموع این افتتاحیه‌ها با ۸۵ درصد افزایش اعتبارات و ۳۰ درصد در تعداد پروژه‌ها مواجه بودیم.
قاسمی اضافه کرد: در قالب این طرح‌ها در حوزه کشاورزی و در مصرف بهینه آب، در بخش‌های خدمات رسانی از جمله در بخش آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری‌ها اقدامات بسیار خوبی را شاهد بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار