نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه روستاهای شهرستان دماوند در گرو اعطای امکانات خواهد بود، گفت: بهره‌برداری از ۳۰۰ طرح اشتغال زایی در سطح روستاهای دماوند و فیروزکوه تا پایان خردادماه سال آینده در دستور کار است.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 04 February 2021

 

سید احمد رسولی نژاد روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از دو پروژه گازرسانی به روستاهای هاشمک و گرم آبسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: در ۷ شهر و تعدادی از روستای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم و بحران جدی در سال آینده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه توسعه امکان پذیر نیست، مگر با ورود امکانات به روستاها، افزود: تعدادی از روستاها با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم این موضوعات در بخشهای مختلف برطرف شده و مهاجرت معکوس به روستاها صورت گیرد.

رسولی نژاد ادامه داد: بهسازی، آسفالت معابر و مسیرهای منتهی به روستاها که در برخی از مسیرها همچون محور دلیچایی تردد به سختی صورت می‌گیرد از جمله مشکلاتی است که در روستاها وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه آبرسانی به ۵ روستای هاشمک، وادان، کالدشت بالا و پایین و اسلام آباد، تصریح کرد: هم اکنون این پروژه ها در حال اجراست؛ یکی از مشکلات آن کمبود اعتبار بود که با پیگیری‌های لازم برطرف و در تلاشیم تا پایان اسفندماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فضای رقابتی با هدف خدمت به مردم تبدیل کنیم تا مسئولان برای خدمت از یکدیگر سبقت بگیرند، گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه روستایی فراهم سازی زمینه اشتغال است.

این مقام مسئول با تاکید براینکه با کمک بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تعداد ۳۰۰ طرح تا خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: همچنین در سال آینده بالغ بر ۱۰۰۰ طرح در خصوص ایجاد اشتغال در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه نیز در خصوص مشکلات موجود در روستای گرمابسرد، بیان داشت: یک طرح آبرسانی متبرک به نام دانشمند شهید فخری‌زاده در دستور کار است که نیازمند اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی بوده و با اجرای این طرح ۱۶ روستا از نعمت آب سالم برخوردار خواهند شد.

رسولی نژاد ادامه داد: در مجموع ۲۷ روستا در بخش مرکزی دماوند و ۹ روستا در بخش رودهن با قول مساعدت وزیر نیرو برای تامین اعتبارات لازم، از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار