رئیس اتحادیه املاک و مسکن اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه املاک و مسکن اصفهان گفت: با افرادی متخلفی که همزمان با ایام نوروز در ورودی شهر اصفهان به صورت غیرمجاز با کلید ایستاده و مبادرت به اجاره واحد مسکونی کنند، برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 02 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول جهانگیری با اشاره به ورود مهمانان نوروزی به اصفهان و برنامه‌های این اتحادیه در زمینه اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: با هماهنگی دادگستری و نیروی انتظامی، با افراد متخلف کلید به دست در ایام نوروز برخورد شدید قانونی می‌شود.

وی افزود: تمام سعی ما بر این است که افراد کلید به دست به صفر برسد اما نمی‌توان گفت سال گذشته این افراد به هیچ عنوان فعالیت نداشته‌اند، با این حال تلاش بر این است که با این افراد برخود صورت گیرد.

رئیس اتحادیه املاک و مسکن بیان کرد: تجربه سال‌های گذشته به مهمانان نیز نشان داده که تنها از مکان‌هایی منزل مسکونی تهیه کنند که دارای مجوز بوده و این فرهنگسازی نیز در رأس امور اتحادیه قرار گرفته است.

وی درباره تعداد واحدهای نوروزی ثبت‌نام شده برای نوروز امسال خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اتحادیه بر این است که بیش از 10 هزار واحد مسکونی برای ایام نوروز ثبت‌نام شوند.

جهانگیری گفت: سعی بر این است که این واحدهای مسکونی برای مسافران نورزی به گونه‌ای انتخاب شود که همه در مرکز و در داخل شهر باشد و مناطقی که از مراکز گردشگری و یا مرکز شهر دور بوده، انتخاب نشوند.

وی با بیان اینکه این اقدام کمک به اماکن اقامتی است، افزود: این واحدهای مسکونی پس از سر ریز مسافران از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها شروع به کار می‌کند و در واقع اقدامی برای تسهیل در روند اقامت مسافران است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار