مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان از کاهش یک ساعته محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های با رنگ بندی زرد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 31 January 2021

پرتال خبری وزارت کشور | چاپ

 

به گزارش تابناک سمنان استاندار سمنان در جلسه ستاد مقابله با کرونای این استان گفت : بر اساس آخرین بررسی ها ، ۵ شهرستان گرمسار، آرادان، میامی، مهدیشهر و سرخه در وضعیت آبی کرونایی و سمنان، دامغان و شاهرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با بیان کاهش یک ساعته محدودیت های کرونایی  افزود: محدودیت‌های شبانه در ۳ شهرستان زرد استان  از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد اعمال می‌شود.

 علیرضا آشناگرگفت : تعداد بیماران سرپایی و مراجعین به درمانگاه در استان رو به افزایش است، و با توجه شمار متوفیان بر اثر کرونا ، فقط دیروز ۵۶ نفر با علایم کرونا به درمانگاه ها مراجعه کردند که این تعداد زنگ خطر را به صدا درآروده است.

 آشناگر گفت :  مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از تجمعات جلوگیری کنند تا آمار بیماران سرپایی در استان نیز کاهش یابد.

در این جلسه دستورالعمل متناسب با وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها و استان‌ها در خصوص سفر‌های نوروزی تهیه و متناسب با آن محدودیت‌هایی نیز اعمال و ابلاغ می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار