فرمانده دوران دفاع مقدس مطرح کرد
حبیبی خطاب به محسن رضایی گفت : تدبیر و برنامه ای که نسل های سوم ، چهارم و پنجم انقلاب را همراه کند چیست ؟ آقای فرمانده ما منتظریم .
کد خبر: ۹۳۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ 30 January 2021

 

سه چالش مهم این روزهای کشور / خرمشهر این روزهای ما امنیت است / اختلاف نسل ، پیر دختری و پیر پسری برای جامعه اسلامی شکننده است + فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده دوران دفاع مقدس در دیدار جمعی از یادگاران آن دوره و پیشکسوتان عرصه ایثار با محسن رضایی گفت : تاریخ معاصر ایران تا قبل از انقلاب اسلامی شاهد ضعف حکومت ها و از دست رفتن و جدا شدن مناطق زیادی از کشور بوده است .
سرهنگ پاسدار حبیبی افزود : قراردادهای ننگینی مانند ترکمانچای وگلستان و در پایان هم از دست رفتن کوه های آرارات و بحرین حاصل حکومت های ضعیف بوده است.
حبیبی ادامه داد : من نمی خواهم به فرمانده خود در دفاع مقدس بگویم که ما نوجوانان دیروز در رزم چگونه بودیم چون می دانم که رزم ما را در عملیات های بیت المقدس ، فتح الفتوح ، الی بیت المقدس ، کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ دیده اید .
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود : ما این افتخار را داریم که به همراه بسیجیان ، عشایری که با برنو و لباس شخصی خود در جنگ حاضر شدند و همچنین حضور فرماندهانی مانند آقای رضایی ، اجازه ندادیم نه یک وجب ، نه یک سانتی متر بلکه اجازه ذره ای عبور از خط مرزی تالوگ ، علیرغم فشارهای استکبار جهانی را به دشمن ندادیم .


سه چالش مهم این روزهای کشور / خرمشهر این روزهای ما امنیت است / اختلاف نسل ، پیر دختری و پیر پسری برای جامعه اسلامی شکننده است + فیلموی خطاب به برخی افراد به ظاهر وطن پرست گفت : رزمندگان و شهدای ما در زمان جنگ به مدت ۸ سال با دیوار گوشتی از بدن خود در مقابل سلاح های سنگین دشمن ، اجازه از دست رفتن یک وجب از خاک وطن را ندادند ، حال شما بگویید که پس از آن برای این مردم و کشور چه کردید ؟
حبیبی با اشاره به خاطره ای از یک نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی که خشاب اسلحه خود را گم کرده بود و زار زار گریه می کرد تا جایی که یکی از سرداران شهید استان خطاب به وی گفت برای یک خشاب اینقدر گریه نکن ، گفت : آیا اکنون هم مانند آن نوجوان بسیجی دغدغه حفظ بیت المال در میان مسئولان وجود دارد ؟
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود سه چالش مهم این روزهای کشور را مطرح کرد و افزود : چالش اول ما اکنون ، اقتصاد و معیشت است که بی تدبیری ها باعث آن شده است و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود و از شما می خواهیم فرمانده این چالش شوید .
وی چالش دوم را امنیتی عنوان کرد و گفت : بیخ گوش مسئولان ما مسائل امنیتی رخ می دهد و می بینیم چهره شهید فخری زاده ما اسکن می شود و با آهن های هوشمند شده شهید می شود ، آیا این جفا و ظلم به امنیت ما نیست ؟
وی ادامه داد : امروز خرمشهر ما مسائل امنیتی ما است که نیازمند یک یا زهرای دیگر است و یک آقا محسن دوران دفاع مقدس می خواهد .
حبیبی چالش سوم و مهمتر از دو چالش دیگر را اختلاف و اختلال بین نسلی عنوان کرد و گفت : فرزندان ما گوش شنوای ما نیستند ، نوه ها و نتیجه ها از ما دورترند ، پیر دختری و پیر پسری برای جامعه اسلامی شکننده است .
وی در پایان خطاب به محسن رضایی گفت : تدبیر و برنامه ای که نسل های سوم ، چهارم و پنجم انقلاب را همراه کند چیست ؟ آقای فرمانده ما منتظریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار