مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته هشت نفر در این استان به دلیل حوادث مرتبط با گاز آسیب دیدند و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 29 January 2021

منصور شیشه فروش افزود: در این مدت پنج حادثه ناشی از استفاده غیر ایمن از کپسول گاز، پیک نیک، آبگرمکن و نشت گاز در منزل مسکونی واقع در اصفهان، شهرستان خمینی شهر و شهر بهارستان رخ داد که در پی آن ۶ نفر آسیب دیدند.

وی اضافه کرد: امروز همچنین به دلیل بروز اشکال در آبگرمکن در منزل مسکونی واقع در خیابان مشتاق سوم اصفهان ۲ مرد ۴۳ و ۲۰ ساله راهی بیمارستان شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ نفر بر اثر استفاده غیر ایمن از وسایل گرمایشی جان باخته و ۴۰۰ نفر با آسیب و مسمومیت روبه رو شده‌اند.

شیشه فروش با تاکید بر اینکه خطر گازگرفتگی با مونوکسیدکربن بویژه در روزهایی که سرمای هوا افزایش پیدا می‌کند بیشتر می‌شود افزود: الزامات ایمنی و پیشگیرانه بهترین راه حل برای جلوگیری از این وقایع است.

وی اضافه کرد: کنترل و بررسی وسایل گرمایشی بنا به نظریات کارشناسان جدی و با اهمیت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شماره ۱۹۴ برای حوادث گاز پاسخگوی مشترکان است گفت: مردم می‌توانند بررسی اصول ایمنی و استاندارد، استفاده و نصب صحیح لوازم گرمایشی شامل پکیج، بخاری و آبگرمکن و دیگر موارد را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار