معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعطای تسهیلات ویژه به منظور بخشودگی اضافه خدمت مشمولان غایبی که تمایل به انجام خدمت در این فرماندهی داشته باشند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 27 January 2021

سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار داشت: مشمولان غایبی که بالای یک سال غیبت دارند و تمایل به سپری کردن دوران سربازی خود در فرماندهی انتظامی استان اصفهان هستند می‌توانند پس از مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ و مشخص شدن تاریخ اعزام خود به معاونت نیروی انسانی پلیس استان واقع در بزرگراه دستجردی بالاتر از پل راه آهن رفته و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

وی افزود: برابر تدابیر فرمانده انتظامی استان اصفهان قرار شد تا به این دسته از مشمولان غایبی که تمایل به انجام خدمت در فرماندهی انتظامی استان اصفهان تسهیلات ویژه ای به منظور بخشودگی اضافه خدمت به آنان اعطا شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هر مشمولی که بیش از یک سال غیبت داشته باشد ۶ ماه اضافه خدمت برای وی لحاظ می‌شود گفت: اگر چنانچه رفتار مشمولان در طول خدمت رضایت بخش بوده و سابقه فرار نداشته باشند برابر دستور فرمانده انتظامی استان اصفهان از یک سوم تا دو سوم اضافه خدمت این مشمولان بخشیده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار