ورزش کارگری استان اصفهان یکی از استان‌های پرتوان و با ظرفیت بالا در کشور است.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 27 January 2021

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور امروز در مجمع انتخاباتی ورزش کارگری استان با بیان اینکه ورزش کارگری و فدراسیون آن هرچند نزدیک به ۸ سال هست که راه اندازی شده گفت:، اما ورزش کشور از ورزش کارگری الهام گرفته و سابقه آن در کشور بیش از ۵۰ سال است.
جواد رمضی با بیان اینکه سرمایه‌های زیادی در ورزش کارگری استان اصفهان وجود دارد که می‌تواند کمک زیادی به ورزش کشورمان باشد افزود: وجود ملی پوشان زیاد از استان اصفهان در تیم‌های ملی چه بانوان و چه آقایان این استان را در ورزش کشور پیشتاز کرده است.
وی گفت: ورزش کارگری کشورمان ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف ورزش دارد و میتوان از آن برای توسعه بیشتر ورزش کشور استفاده کرد.
رمضی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۷۰ رویداد ملی در حوزه ورزش کارگری انجام شد و بیش از ۳۰ هزار نفر در این رویداد‌ها حضوری فعال داشتند افزود: در رقابت‌های بین المللی و جهانی هم کشورمان با کسب ده‌ها نشان رنگارنگ یکی از کشور‌های پیشتاز در این مسابقات بود.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بالای استان اصفهان در ورزش کارگری بیشتر استفاده کرد گفت: ظرفیت‌هایی از جمله بخش خصوصی، شرکت‌های دولتی، خیران و کارخانه‌ها و کارگاه‌های این استان می‌تواند سرعت توسعه ورزش کشور و ورزش کارگری را شتاب دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار