فرماندار جوانرود گفت: ۶۰ پروژه عمرانی، اشتغالزایی، آموزشی و کشاورزی با ۳۹۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 27 January 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر افزود: مهمترین این پروژه ها در زمینه های عمران شهری و روستایی، اشتغالزایی، گازرسانی، برقرسانی، احداث مدارس و اجرای طرح هادی است.

وی با تاکید بر هرچه با شکوه برگزار کردن برنامه های دههفجر اظهارداشت: این دهه فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات ارزنده دولت است و مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی با اطلاع رسانی درست این دستاوردها را برای مردم تبیین کنند.

فرماندار جوانرود بازیادآوری فراز و نشیب‌های دوران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۲ سال همه ناملایماتی ها، جنگ، تحریم و ترور را بر ملت و کشور ما تحمیل کردند اما بارهبری های امام راحل (ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری مدظله العالی و حمایت مردم این انقلاب مسیر خود را ادامه داد و هم اکنون با اعمال شدیدترین تحریم ها حتی تحریم های غذایی و دارویی توانستیم روی پای خود بایستیم و این ایستادگی مردم ستونی، قابل تقدیر و شایسته خدمتگزاری است.

یوسفی با بیان اینکه خدمات دولت را باید با تنگناها بسنجیم گفت: با وجود همه ناملایمات و تحریم‌های ظالمانه دولت در سه سال اخیر که زلزله، سیل و کرونا مصایب فراوانی برای مردم به همراه داشت خدمات و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: برای بازسازی یک هزار واحد زلزله زده شهری و روستایی جوانرود ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره احداثی، معیشتی، بلاعوض و تعمیری به زلزله زدگان این شهرستان پرداخت شد و ۱۳ واحد آموزشی و پنج خانه بهداشت بهسازی و ۱۵ مسجد هم در این شهرستان بازسازی شده است.

فرماندار جوانرود اظهارداشت: برای احداث جایگاه دام در این شهرستان نیز ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض، ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات و همچنین برای خسارات به دامداران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

یوسفی یادآور شد: همچنین در شهرستان جوانرود از محل تسهیلات مناطق زلزله زده ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۷۲۷ طرح با اشتغالزایی ۸۰۱ نفر پرداخت شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار