مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان:
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: در ادامه برنامه های افتتاحیه هفتگی پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری اصفهان، نخستین مرکز توانمندسازی بانوان در شهر اصفهان در منطقه 12 با اعتبار 57 میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 26 January 2021

علی باقری با اشاره به اینکه طی مراسمی با حضور دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، مرکز توانمندسازی بانو امامی در منطقه 12 شهر اصفهان بهره برداری می شود، اظهار کرد: برای احداث این مرکز 36 میلیارد ریال صرف اجرا و 21 میلیارد ریال برای تملک هزینه شده است.
وی با اشاره به زیربنای یک هزار و 150 متری مرکز توانمندسازی بانوان، گفت: این مرکز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در بین بانوان منطقه و ایجاد توانمندی برای زنان آسیب پذیر در شهر راه اندازی شده است و نخستین مرکز با این ویژگی در شهر اصفهان به شمار می رود.
مدیر منطقه 12 شهر اصفهان افزود: بهره برداری از پارک سوار عاشق آباد با هزینه اجرا و تملک بیش از 400 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که به زودی در دهه فجر در اختیار شهروندان قرار می گیرد و دارای 17 هزار و 500 مترمربع مساحت است.
وی با اشاره به اینکه خیابان آرمان نیز با هزینه اجرای 35 میلیارد ریال و هزینه آزادسازی 360 میلیارد ریال با طول 600 و عرض 30 متر در اختیار مردم منطقه 12 قرار می گیرد، گفت: خیابان سازی محور اتصالی محلات عاشق آباد و شهرک مهدیه به شهرک امیرکبیر با هزینه اجرای 15 میلیارد ریال به طول یک هزار و صد متر نیز بهره برداری می شود.
باقری با اشاره به ساخت خیابان فیروزه و ساماندهی خیابان معرفت با اعتبار 15 میلیارد ریال به طول 570 متر در منطقه 12، تصریح کرد: همچنین پل عابر پیاده خیابان کاوه که با اعتبار 17 میلیارد ریال ساخته شده است، آماده بهره برداری است.
وی بیان کرد: همچنین خیابان سازی محور اتصالی شهرک مهدیه به خیابان مینو و کندرو خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل خیابان 12 بهمن تا خیابان زرین، به طول 400 متر به زودی در اختیار ساکنان منطقه 12 قرار می گیرد.
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان افزود: در مجموع برای پروژه های جدید منطقه 12 بیش از 987 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
وی با اشاره به اینکه همچنین خیابان 12 بهمن به طول 550 و عرض 24 متر با اعتبار 83 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود، گفت: خیابان سازی خیابان کار و کارگر و قائم به طول 620 متر با اعتبار 19 و نیم میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
باقری با بیان اینکه عملیات عمرانی پارک سه هزار مترمربعی حکمت با اعتبار 156 میلیارد ریال نیز آغاز می شود، اظهار کرد: در ادامه این طرح ها، عملیات عمرانی کلکتور و خط انتقال پساب تصفیه شده از شهرک قدس تا خیابان مفتح با 45 میلیارد ریال اعتبار و سه هزار متر طول خط لوله و نیز کلکتور و منبع آب نگین با اعتبار 45 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: در مجموع برای طرح هایی که عملیات عمرانی آن آغاز می شود 342 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار